XdannyX Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Har begynt å knirke i bakdemperne på golfen. Det skjer når jeg kjører over fartsdumper og ujenvheter i veien. Bilen slår også veldig lett nedi. Er det tegn på slitte dempere, eller er det en pakning o.l som har gått? Evnt hva kostere det å skifte dempere? Må gjøres hos verksted da jeg ikke har peiling på sånt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 knirking kan være foringen som er gåen eller sklidd av.. Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Er det noen verksted i oslo eller noen av dere i brobekk området som kunne sett på det, eller er möller som er det beste alternativet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Er det stabstag bak på disse? De indre stabstagforingene er jo et typisk knirkested. Liten tro på at det knirker i demperne Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 stabstagforinger, endeledd osv er forbruksvare på disse bilene.. samt mye andre snaks i den geniale forstillngen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 knirking kan være foringen som er gåen eller sklidd av.. jeg har samme jævla knirkelydene i min 1999 audi a3. Hva mener du med foringen som er gåen/sklidd av? den so sitter mellom demperen og karoseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det sitter to foringer på stabstaget foran, under motoren på hver side. Sitter med et halvmåneformet beslag med en skrue. Disse vil knirke etter hvert, og når du bytter dem så husk å bruke kobberpasta e.l. mellom gummi og stabstag for å unngå knirking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Skifte av dempere og fjører foran og bak koster ca 7500 i deler hos Møller. :O Selv valgte jeg FK silverline justerbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det sitter to foringer på stabstaget foran, under motoren på hver side. Sitter med et halvmåneformet beslag med en skrue. Disse vil knirke etter hvert, og når du bytter dem så husk å bruke kobberpasta e.l. mellom gummi og stabstag for å unngå knirking. no var det no bak det knirket ikke foran. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Kjørte i nå i kveld. Da var all knirking borte.. Jaja, men skal få sjekka opp foringene. Takker for veiledning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg