ClusterOne Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Fikk 2'er feil på EU-kontrollen siden bilen er senket uten at jeg har fått det skrevet inn i vognkortet. (på møller altså..) Problemet er at jeg finner ikke tuv papirene som fulgte med fjærene, så jeg lurte på om noen av dere har noen ide hvor jeg kan skaffe nye?? Er mekaniker så jeg fyller dem ut selv, siden det er jeg som har gjort jobben, men jeg trenger altså selve papiret å fylle ut.. Det er eibach fjærer kjøpt igjennom VAG i 2001 til akkurat denne bilen, så det er jo skrift på fjærene, riktig farge, alt utenom papirene. Noen som har fått godkjent senkesett før uten å fremlegge papirer?? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 biltilsynet er strenge på sånt vil du ha bilen godkjent lever den på et annet verksted det er bare møller som bryr seg om det... LYKKE TIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Kontakt Hellanor, de er importør og skaffer papirer mot et "lite" vederlag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Mondeo Kontakt Hellanor, de er importør og skaffer papirer mot et "lite" vederlag Har allerede sendt mail til Hellanor, og Eibach i Tyskland.. men det var etter kontortid så jeg får vente til mandag. I værste fall får jeg bare montere de originale fjærene, vise bilen, og så tilbake til senkefjærene.. og en sur forstillingskontroll i tillegg!! :-( Originally posted by christianracing biltilsynet er strenge på sånt vil du ha bilen godkjent lever den på et annet verksted det er bare møller som bryr seg om det... LYKKE TIL Nå som jeg har fått 9'er feil må jeg vise den til en trafikkstasjon uansett.. hjelper ikke med etterkontroll på ett jalla-verksted nå. Geir Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har du ikke senkinga i vognkortet, tror jeg ikke det er mange verksted som vil eu godkjenne bilen heller. Var kanskje nok å vise TÜV papirer før, men ikke nå lenger. Er verkstedet det slår tilbake på om du blir stoppet og finner ut att bilen er eu godkjent uten att senking er nevnt i vognkortet. Ang papirer til Eibach fjører. Kontakt noen andre med samme bil, som har senka med samme fjører og be en eller annen å fakse en kopi. Det gjorde jeg da jeg skulle få tak i papir. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Fikk bilen godkjent med samme senkesettet i 2002, men er det noen andre her som har tatt vare på papirene til senkesettene sine kan de jo sende pm. Er Eibach senkefjærer til Golf 3, 2.0 ikke syncro.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Mondeo Kontakt Hellanor, de er importør og skaffer papirer mot et "lite" vederlag Jeg tok kontakt med Hellanor, betalte 320,- inkl moms for 4 A4-sider som han printa ut til meg, dette var i går på mandag altså.. I dag (tirsdag) greide stefaren min oppe i nordorge å skaffe meg samme papirene gratis, derfor har jeg nå 2 sett. Er det noen av dere som skulle havne i samme situasjon som det jeg gjorde kan dere sende meg pm så skal jeg kopiere papirene til dere. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Du kan laste de ned gratis fra Eibach sin hjemmeside Eibach Golf III Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Du kan laste de ned gratis fra Eibach sin hjemmeside Eibach Golf III Du kunne ikke sagt dette iløpet av helga så jeg hadde sluppet å dra visa-kortet mitt hos Hellanor? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by ClusterOne Du kunne ikke sagt dette iløpet av helga så jeg hadde sluppet å dra visa-kortet mitt hos Hellanor? Leste ikke posten før nå :( Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg