KimAndre Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Har som sagt ikke lys i baklampene mine. Hvite fra Pedersens-racing. Jeg har bremselys. Sjekket sikringer. Sjekket pærer. Noen som veit hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 dårlig kontakt eller dårlig kretskort. Om din org lykt funker fremdeles, flytt over kretskortet.. De pedersenslyktene er ikke super i kvaliteten akkuratt. De lekker og har dårlig kontakt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 aha.. det har jeg aldri tenkt på... skal jeg prøve ut! Dette fungerte bra :D Takk Takk! Kan stenge denne tråden nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 du bør også forsegle lyktene i "sømmene" mellom glassene, så du ikke får de full av vann på første regnskur ;) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 detta får du får 2000 kroner?:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 detta får du får 2000 kroner?:D Det eksisterer noen bedre lykter (laget i estonia). Er en kar fra USA som selger dem på ebay, havner på ca 2000kr det også (m. mva). ps. billigere typen (den pedersens har) er også på ebay nå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Lykke til med disse lyktene! :P Jeg har mitt 3. par nå tror jeg, gidder ikke klage og få nye lengre. De er bare møkk!! :P Ser bra ut første dagene... Du skulle ha pillet ut alle glassene, og limt de på nytt. Det kan fungere. Bra du har lys nå i hvert fall! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hehe.. Jeg har hørt at det er mange som er missfornøyd med Pedersens racing her. Har vært og byttet ut en lykt der. var ikke noe problem det. men fikk det samme problemet etter en stund. Så fikk byttet kretskortet i går og da funket det bedre. Har også litt problemer med at de lekker selv. Så får vel tette de snart vel. Hva bruker dere når dere limer det på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 faen ass:P jævla dritt lykter^^ tror jeg holder meg til orginale å 2000 kr spart:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 faen ass:P jævla dritt lykter^^ tror jeg holder meg til orginale å 2000 kr spart:P Hehe.. Det er sant at det ikke har bra kvalitet på dem ja. Jeg synes at bilen blir mye finere med hvite blinklys. Jeg betaler gjerne 2k for det. og heller gjøre litt med dem slik at de ikke er så dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg