h l h Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hei.. Hvordan er det egentlig å bytte fra 316 til 320 motor? Er det mye annet som må gjøres også? (for å få godkjent) Det følger med hjerne og ledningssett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ingen som vet? Om jeg må ha bedre bremser eller noe annet for å kunne få den godkjent med 320 motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hvorfor i alle dager vil du bytte til 320 motor? Det er den kjedeligste motoren du får i e30. Du trenger ivertfall ny fronttraværs for rekkesekser. Kjøp en 325 motor når du først er igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Så du mener at 1.6 literen på 105 hk som jeg har i nå er vassere enn en 320 motor? Grunnen til det, er at jeg ikke skal kjøpe meg motor, jeg får denne gratis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har ikke prøvd 1.6 literen, men jeg har prøvd 318 og 320. Og da foretrekker jeg 318en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 320'n er mye mer gøy enn 316.. i tilleg har du sekser lyden^^ det som må byttes er bare traversen/forbro, til en som er beregnet på m20 så sette i motor, også ledningsnett da.. kjeii jobb.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Noen som vet prisen på dette? Det følger med ledningssett og hjerne, men har hørt at det er litt kjip jobb ja.. Hvor lang tid tar det ca for en som kan det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Ledningsnettet er jo en smal sak... Er jo samme koblinga på ledningsnetett på en 4er og en 6er... Sålenge du har komplett ledningsnett så er det en smal sak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ledningsnettet er jo en smal sak...Er jo samme koblinga på ledningsnetett på en 4er og en 6er... Sålenge du har komplett ledningsnett så er det en smal sak:) Det kommer an på årsmodell på motor og bil. I e30 har det vært to forskjellige plugger, og 3 forskjellige pinneoppsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 1.Sørg for tilstrekklig og god dokumentasjon på det kjøretøy du tenker å hente motor m.tilhørende deler fra. Du må påse at dette ikke er stjålet eller på annen måte tilhører andre. 2.Det er krav om at BMW Importør eller en av deres godkjente forhandlere utsteder dokumentasjon på at dette teknisk er forsvarlig og at det beskrives i denne hvilke komponenter som evet. må skiftes ut med komponenter fra BMW 325i delebil. Vil for orden skyld understreke viktighet av at alle slike formaliteter er på plass før du rent fysisk påbegynner motorbytte og ellers annen ombygging. Når du har anskaffet evet. dokumentasjon kan du kontakte trafikkstasjon for klarering av denne og avtale om tid for visning av bilen. svaret jeg fikk. har du papirer osv så stiller du jo sterkt. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg