mjepson Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 trenger en rimelig og god cd mp3 spiller som skal kjøre 6x9 høytalre i hattehylle og kjøre på en rockford forsgate 551x med 10" atx sub og 6.5 komponentsett foran i bilen. Noen som har forslag på noen gode og rimelige? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 spander en forsterker til 6*9 dette er ikke jobb for spillernen din. hva pris klasse da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Enig med MacGyver her... La ikke spilleren kjøre noen elementer i det hele tatt. Da bør du heller koble bakhøytalerene i paralell med fronthøytalerene... Personlig ville jeg kuttet ut bakhøytalerene... Ihvertfall om du ikke har forsterker til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 synes spilleren takler bakhøytalere ganske greit, hvis jeg bare ikke har altfor mye på bakhøytalerene. blir ikke "høyt" nok med bare fronthøytalere, og med bakhøytalere så får man bedre følelse av å sitte "inni" lyden :) tenkte meg en spiller i klasse 2-3000 Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Det blir jo opp til deg... Men en spiller greier ikke å levere mer enn 14-15w pr kanal. Og det er alt for lite for en 6x9". JVC og Sony har greie spillere i den klassen. Se på MP40 eller SC-900R eller LH-70R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg