Gå til innhold

Smedsrun's 1986 Opel Rekord 2.0i ohc(ute fra vinterdvale s.22)

Ranger emnet


smedsrun

Anbefalte innlegg

goe biler, artige biler... hehe ja er vanskeli... går bra det, jo takk for det:) får tru det, saner og kjøre rekord:P

 

rekord er lik verdensreekord. savne rekorden min jeg også. hadde en for en del år siden.matt svart,senket 40+litt,svarte felger(husker ikke merke,wolfram tror jeg) å tonede ruter.

prosjekte ditt blir å er bra. skaden bak trodde jeg var værre egentlig da før jeg så bildene. så dette er ikke noe å lage oppstyr over. og diskusjon fram og til bake om hvem som er høne å ditt å datt skal ikke jeg legge meg borti hvertfall...:D det er i hvertfall en årsak til at det skjer ulykker...

MEN..som ingen har sagt enda,heldigvis bare matrielle skader..

bra det gikk bra med deg da.:)

 

forresten..har du sveiset badlook på pansere da?;)

 

keep up the good work....;)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rekord er lik verdensreekord. savne rekorden min jeg også. hadde en for en del år siden.matt svart,senket 40+litt,svarte felger(husker ikke merke,wolfram tror jeg) å tonede ruter.

prosjekte ditt blir å er bra. skaden bak trodde jeg var værre egentlig da før jeg så bildene. så dette er ikke noe å lage oppstyr over. og diskusjon fram og til bake om hvem som er høne å ditt å datt skal ikke jeg legge meg borti hvertfall...:D det er i hvertfall en årsak til at det skjer ulykker...

MEN..som ingen har sagt enda,heldigvis bare matrielle skader..

bra det gikk bra med deg da.:)

 

forresten..har du sveiset badlook på pansere da?;)

 

keep up the good work....;)

 

hehe jau...

 

tøft, har ikke bilde av den a?:)

 

ja hadde egentli litt flaks... kunne gått verre trur jeg...

 

slit litt med nakkeskader men ikke noe som blir varig:)

 

Rekorden blir fiksa rett etter ferien håper jeg...

 

ja har det på diesel pansre:)

 

takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

 

nakke er noe drit... jeg vet så godt.. gått med krage siden 8 juni etter kollisjon..

 

nei du desverre,eller jo,har bilde men da må jeg sende det i posten... kjøpte den rekorden i 2001 jeg,så jeg har nok bare papirbilder...:D var blå,nyoverhalt motor,2.0s riktignok bare men. nesten ikke rust faktisk,1 eier. 2,2i var en våt drøm,å er det enda å. men gammel opel begynner å bli vanskelig å få tak i. kikker etter ascona b men der er det hvertfall lite å velge i...trist...:(

kult..badlook e tøøøft.. bare ikke sveis de for langt inn,mine lykter likte ikke det når jeg smalt igjen panseret...:D

senkesett da?

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
nakke er noe drit... jeg vet så godt.. gått med krage siden 8 juni etter kollisjon..

 

nei du desverre,eller jo,har bilde men da må jeg sende det i posten... kjøpte den rekorden i 2001 jeg,så jeg har nok bare papirbilder...:D var blå,nyoverhalt motor,2.0s riktignok bare men. nesten ikke rust faktisk,1 eier. 2,2i var en våt drøm,å er det enda å. men gammel opel begynner å bli vanskelig å få tak i. kikker etter ascona b men der er det hvertfall lite å velge i...trist...:(

kult..badlook e tøøøft.. bare ikke sveis de for langt inn,mine lykter likte ikke det når jeg smalt igjen panseret...:D

senkesett da?

 

okei:P

 

2,2 er noe grommere enn 2liter ja.. er jo noen brukbare på nett i ny å ned... hehe bad-looken er bra:P senkesett kommer nok, er egentli lav nok, skraper nedi over alt med fronten omtrent:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er rekorden nesten ferdi rettet!:) fikk også skifte olje+filter på motorn idag å hadde på no omega middel på motor:) ska få fiksa eksosen i morgen:)

 

prøvemonterte lykter å bakfanger idag..

attachment.php?attachmentid=48411&d=1250711435

 

satte potte på plass også, så jeg fikk målt hva jeg treger av rør:)

attachment.php?attachmentid=48412&d=1250711435

attachment.php?attachmentid=48413&d=1250711435

blir pent med denne potta syns jeg:)

attachment.php?attachmentid=48414&d=1250711435

Endret av smedsrun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Grei bil du har der, godt å se noen tar vare på de gamle=)

 

Hatt mye morro i en slik!

 

Ellers vil jeg si at du burde finne på noe bak, den er så lav og feet foran, mens den er litt stusselig bak...sota lykter hadde kanskje vært noe...?

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår