momo Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Jeg har redigert litt film fra treffet, det ble bare 10 minutt for å få den på youtube. Mulig jeg lager en egen film med alle pro finalene, da det ble lite av det i denne filmen.. Enjoy Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Veldig bra film :) Var surt for s14 som mista dekk + div Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Veldig bra film :) Var surt for s14 som mista dekk + div Surt ja, men det er ikke en S14 da. Ser vel mer ut som en Chaser eller Cefiro eller no? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COLOLLA Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 ka heiter den sangen som er helt i begynnelsen ?? gjerne pm meg info. Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Surt ja, men det er ikke en S14 da. Ser vel mer ut som en Chaser eller Cefiro eller no? Det kan nok stemme bedre :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Det kan nok stemme bedre :) er det ikke en Toyota Corona da?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ringnes racing Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 er det ikke en Toyota Corona da?:S Det er en Nissan Cefiro, jeg kjenner han som har den Siter Ringnes Nissan 180SX S13.5 DRIFT http://www.ringnesdriftsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 ka heiter den sangen som er helt i begynnelsen ??gjerne pm meg info. Bigbang - too much yang! Rå låt av et rått band!! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Bra film det der. God musikksmak har du også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg