Solidus Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Satt å funderte på om jeg skulle sette på vinyl på Bimmeren. Fant ut at den ble litt kjedelig helt svart. Så da vil jeg spørre dere om dere kan mekke fram noen forslag Tenkte på noe sølv, grå eller chrome tribal saker, men alle forslag mottas med takk. Det er sidene på bilen som skal ha vinyl, men dere må gjerne eksprimentere med annet å. Er jo bare artig det :) På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Noe slikt?? Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Noe slikt?? Det var et meget bra forslag! Men ble kanskje litt mye på fører dør og lite andre plasser. Hmm vet ikke helt. Annet motiv kanskje? Men den Chrom lignende fargen der var helt perfekt! Takker for forslaget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 ;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hva med nå da? Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det var nice! Bortsett fra at eg ikke har lystgass :P Det nos merke passer ikke helt da.. Men det var et kjempe forslag! Må gjerne komme med flere :D :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Syns du skal ha den helt svart jeg. var kongebil det der altså. hiv på masse fine kromlister hvis du skal stache opp bilen :worshipbm: Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Syns du skal ha den helt svart jeg. var kongebil det der altså. hiv på masse fine kromlister hvis du skal stache opp bilen :worshipbm: Takk for den :) Blir ikke kromlister. Synes det blir litt for mujaffa med kromlister/håndtak osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZephyR Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Takk for den :)Blir ikke kromlister. Synes det blir litt for mujaffa med kromlister/håndtak osv. Enig, men det blir det med vinyl også, spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 word. less is more :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estate Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Syns gjerne du kunne slengt på noen slike chrome-dekaler, jeg. Fett med folk som gjør litt mer ut av bilene sine når de har et godt utgangsounkt som du, i stedet for at de skal være alt for "cleane" og kjedelige. Syns det siste forslaget fra Mantax er noe du virkelig burde vurdere. Ser sinnsykt bra ut og vekker oppmerksomhet. Hadde vært dritkult ;) Less isn't always more. Siter -BMW E30 323i- BMW 525i E34(solgt) Volvo 740 TIC(solgt)-Audi A4(solgt)-Volvo 244(død) BMW 323i e30(solgt)-Ford Fiesta 1,4 iCL(solgt) - Ford Sierra stv.(solgt) Mercedes 200E(solgt)Mercedes 230E(død)-Skoda Pick Up(død)-Lada Niva(død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg