Espus89 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Skal ha felger til monzan min, men får ikke bestemt meg om hvilke. det skal være kant felger og trenger noen ideer om felg og dekk størrelse/bredde og et. skal jeg satse på balong dekk eller strekk? legg ut noen bilder om dere vil:cab Hvor har du fått tak i den front leppa til monzaen ? ta kontakt på mail: espus_jorgensen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Hvor har du fått tak i den front leppa til monzaen ? ta kontakt på mail: espus_jorgensen@hotmail.com står på første side. bsbildeler, se senator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 hadde eg hatt monza så hadde eg gått for kantfelger noe i 15-17" og lavprofil med dekkstrekk og skamsenk vertfal Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swifty89 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) Hvor mye måte du gi for de felgene dine :) og den panser forlengeren ? :) Endret Mai 26, 2010 av swifty89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) felgene ga jeg 15000kr for med dekk og 40% avslag på dekka. panser forlengeren har jeg laga selv. bilen har blitt senka 70mm forran og bak, og hjula går akkurat innafor hjulbuekanten. Endret Mai 26, 2010 av Anern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swifty89 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 felgene ga jeg 15000kr for med dekk og 40% avslag på dekka. panser forlengeren har jeg laga selv. bilen har blitt senka 70mm forran og bak, og hjula går akkurat innafor hjulbuekanten. Hvor mye skal du ha for å lage en panserforlenger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg