Gå til innhold

Så en død person for første gang i mitt liv i dag.

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Shit ass... Håper aldri jeg blir nødt til å se noe sånt. Selv om sjansen for det er relativt stor siden jeg jobber som mobilvekter på natta og tilbringer mesteparten av skiftet på veien.

Hadde en kompis som døde på denne måten da. 16 år gammel og på en 50ccm scooter av alle ting. Så veldig høy fart er ikke nødvendigvis en betingelse for at det går VELDIG galt.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren for to år siden...

Gammel dame i en Mazda 323 som står foran oss i et kryss på Riksveien ved Kongsvinger. Det kommer en A4 med en familie i da dama kjører rett ut i veien. Det smeller hardt, og 323'n går rundt halvannen runde på snøen før den stopper midt i veien. Dama ligger der, men etterhvert er det livstegn fra henne. Hun lever den dag i dag, det samme med familien i A4'en.

Det jeg synes var "rart" var det med A4'en... Den hadde så å si INGEN synlige skader. Den hadde truffet Mazdaen i 50-60 etter det føreren fortalte, og det som var ødelagt var venstre forskjerm med en bulk i og at pærene i hovedlysa hadde gått i stykker.

Jeg sverger fortsatt til VAG den dag i dag...

Fabiz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere dødsulykker. Vært først på stedet 2 ganger til dødsulykke. Sett 2 selvmord. Sittet ved farmor, mormor og morfar når de tok sitt siste åndedrag.

Mamma jobber i gravferdselsetaten og jeg har selv hatt sommerjobb på ett krematorie i mine yngre dager så har vel sett par hundre døde alt i alt. Alt fra kvestede mennesker i ulykker, han ene jeg så hoppet forran toget til gamle som har død av naturlige årsaker og unge som desverre har død av sykdom m.m.

Så akkurat sånt bryr jeg meg pent lite om.

Faktisk ganske fasinerende å se på en kremering. Hvordan kroppen reagerer og hva som faktisk skjer inni ovnen der.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii shit..

sikkert ikke så gøy det der:s

ene lærern på skola fant en som tok selvmord for 3 år sia elns, skutt seg sjøl med rifle under haka, så mye av hue var jo bort, og det hadde ikke vært noe pent syn..

selv har jeg bare sett pappa og bestemora mi død..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider