krisas Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei Har bestilt og betalt på SonicElectronix. etter som jeg har betalt finner jeg ut at de trenger en CREDIT CARD AUTHORIZATION. bare lure er det noen som har send inn den??? hvis det er noen hvordan side av visa kortet skal jeg bruke fronten eller baksiden??? takk Siter ----------------------------------------------- X Skoda felicia 99 mod 1,3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saaas Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 når jeg betalte med visa, så fikk jeg mail om at de måtte ha kontrollnr mitt.. så fikk de d, å da var alle fornøyd :) ring dem du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisas Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 ok. har du et nummer som jeg kan bruke. jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal ringe det usa nummeret noen forslag Siter ----------------------------------------------- X Skoda felicia 99 mod 1,3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Du skal ha fronten av kredittkortet, slik at de ser alle numrene, og kan sammenligne navnet med navnet på førerkortet ditt. :) Dersom du kjenner noen som har IP-telefoni hjemme, er det høyst sannsynlig at de kan ringe gratis til SonicElectronix, så ring fra de om du kan. Og du må ringe etter 1900, pga. tidsforskjellen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg