Frogg_Frost Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hei. jeg kjedet meg litt i dag så jeg bare jalla litt :P lenge sea jeg drev med dette nå... men slenger det ut her så det kansje får litt kritik :D har drevet mest med dekaler... driver å vurdrer svarte felger... onfiredevi ORG: VIP 10/06-08: UPDATE 11/06-08: nå sier jeg meg Ferdig: Screnshots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Uten å ha sett orginalbildet så kan jeg komme med at kontrasten mellom bilen og bakgrunnen ikke ser naturlig ut og at lista over lykta mangler refleksjoner. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Uten å ha sett orginalbildet så kan jeg komme med at kontrasten mellom bilen og bakgrunnen ikke ser naturlig ut og at lista over lykta mangler refleksjoner. jeg ble ikke helt fornøyd med lykte lista. jeg tok den fra frem fangeren, rett under lykta. jeg har jo ikke gjort så mye. men skal få ut org bilde nr jeg kommer hjem i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 kul kjerre ass:) keep up the good work ass:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Rødfargen på rutene kunne du hold svarte syntes nå jeg. Ble litt for mye av det gode Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg