Gå til innhold

tap av førerkort

Ranger emnet


850T5

Anbefalte innlegg

"Ingen regel uten unntak" får vel være min kommentar i sakens anledning (underforstått: jeg tok feil). :) Vet ikke hvor jeg fikk det fra, men jeg var sannelig helt sikker på det. Jeg gikk visst i min egen felle, og kom med en påstand uten å kunne begrunne den. Tar selvfølgelig selvkritikk og så videre, det vil forhåpentligvis aldri skje igjen.

 

For øvrig, pettersenroar, hvis vi to skal begynne å plukke på hverandre, er jeg redd for at jeg med største letthet kan grave opp en del svin på skogen fra din side også. ;) Det kan være en god start å begynne å leite etter komma og punktum, som det også ble nevnte lenger opp her. Og nei, dette er ikke et forsøk på å flytte fokus bort fra det faktum at jeg tok feil, det er bare en generell betraktning.

 

Koz og klemz til alle som kritiserer meg, da finner jeg motivasjon til å forsøke å unngå å gjøre flere feil (for øvrig er bruken av alle disse å'ene i forrige setning korrekt i henhold til og/å-reglene, i tilfelle noen skulle finne på å stille spørsmålstegn ved det). :D

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har tatt feil kan man jo innrømme det uten å angripe andre om ting som er helt uvesentlig

 

Det har du i og for seg helt rett i, men i et par sekunder lot jeg meg rive med. Det er en smule påtagelig at det er en av de fem største tullebukkene på forumet som åpenbart nyter å påpeke at jeg for en sjelden gangs skyld tok feil. Kan det ha noe å gjøre med at vi ikke alltid har vært helt enige? ;)

 

For øvrig står jeg fortsatt for det jeg påpekte, men det hører forsåvidt hjemme i en annen tråd, f.eks. "Det heter ikke".

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du i og for seg helt rett i, men i et par sekunder lot jeg meg rive med. Det er en smule påtagelig at det er en av de fem største tullebukkene på forumet som åpenbart nyter å påpeke at jeg for en sjelden gangs skyld tok feil. Kan det ha noe å gjøre med at vi ikke alltid har vært helt enige? ;)

 

For øvrig står jeg fortsatt for det jeg påpekte, men det hører forsåvidt hjemme i en annen tråd, f.eks. "Det heter ikke".

Når man er så snørrhoven som du prøver å være, må man regne med at man blir fulgt med argusøyne..

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så snørrhoven som du prøver å være, må man regne med at man blir fulgt med argusøyne..

 

Jeg er ikke mer snørrhoven enn deg, men jeg sier ofte ting direkte istedenfor å pakke det inn i glanspapir, og da er det enkelte (deg inkludert) som fort får veldig såre tær...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår