impreza 08 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Lurer på om det er noen som vet/ kjenner en som har en 2000 mod impreza GT med med den mørke blåfargen og LY skilter.Solgte denne bilen til en fra Ålesund for ca 4 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Prøv Satans Vegvesen's SMS-tjeneste www.vegvesen.no/sms Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 D går en sånn her oppi nord troms.. en kompis av meg hentet en sånn gt for noen år siden... er ikke sikker på hvor han hentet den, men d var sørpå en plass.... Med hvite stoler.. Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Det er en kar som kjører på de fleste Impreza treffa jeg er på. Det er en blå GT som jeg mener har LY skilter. Har nok desverre ikke noe bilder. Han mener og tror jeg er fra Bergens området (uten å være for sikker på det) Du kan jo ta en tur til IDCN å titte litt der... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg