Gå til innhold

Skifting av tema i poster.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hmm, ikke helt sikker på om det er her jeg skal ha denna posten,men satser på det :)

 

Det jeg ville fram til at jeg har lagt merke til at det har blitt diskutert endel om posting av poster i rett gruppe og tema skifting i postene.

 

Håper det ikke blir alt for strengt på det, for det er masse poster der det er lett å spore av og lager man en ny tråd, så kan det vere at ikke alt blir det samma, en henger liksom ikke med og selv om det er to forskjellige temaer.

 

Og den posten om å ha "view new posts" på hjelpe linja var en veldig god ide. :)

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke tenkt til å stenge tråder sånn uten vidre.

 

det som kan skje er at vi slår sammen poster...ligger innlegg under annen tråd etc. høres kanskje litt rotete ut. men det har lbitt gjort flere ganger uten at folk tenker over det.

 

tråder som blir sletta er hvis personen som har starta tråden selv ønsker å få den sletta. eller annet piss....personangrep eller når argumentene kommer ned i 14 års stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er det bare jeg som har hørt om Dr.Jekyll & Mr.Hyde her eller...?

For svarte Hælvete...

 

Synes forresten det er litt lite banning og stygge ord her, til og være et så maskulint preget forum...

Dette bør utbedres.

 

Dessuten: Alle vet hvem jeg er, de vet det bare ikke selv, jeg er han som alltid kjører forbi, som dere aldri klarer og ta igjen.

selv om dere har i utgangspunktet en mye sprekere bil.

her snakker vi om psyke... bare spør Håkon..., han vil alldri sitte på med meg mer-

You only live twice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår