Gå til innhold

Skoda Symphony, mister instillinger.

Ranger emnet


haddis

Anbefalte innlegg

Har kastet ut en uorginale spilleren som stod i å putta i en symphony. MEN når jeg skrur av tenninga ser det ut som spilleren mister strøm, Må slå inn safekoden og stille inne radiokanalene på nytt. finnes det noe kabelskjema til denne spilleren? Har spurt skoda men de ville ha bilen inn på verksted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er ikke så krav stor på lyden, så lenge jeg får radio er jeg fornøyd. Men har no en sølv panasonic spiller som stikker 2 cm ut av dashen. Ikke så pent. Ringte lokale skoda forhandler å spurte hvor mye de skulle ha for en orginal spiller, symphony. Ikke mindre en 7500 :hammer

 

Fant en hos en høgger til 1000 lappen, forsatt litt dyrt men la gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet ut en uorginale spilleren som stod i å putta i en symphony. MEN når jeg skrur av tenninga ser det ut som spilleren mister strøm, Må slå inn safekoden og stille inne radiokanalene på nytt. finnes det noe kabelskjema til denne spilleren? Har spurt skoda men de ville ha bilen inn på verksted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

er det montert en antenneforsterker mellom orgianlkabelen og radioen din? denne kan nemelig bytte om på 30 og 15 spenningen ( direktespenning og tenning )da vil du miste memorien på radioen. viss den har dette så fjern antenneforsterkeren og kobl opp direkte til det orginale kabelsettet. du trenger ikke antenneforsterker på orginalradio da den orfinale radioen sender en spenning ut på sentelederen i antennekabelen opp til antenneforsterkeren som er innebygget i antennen på taket...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår