Gå til innhold

VACN @ Våler 2008

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

jasså kjørte jeg med brunerune?:P

btw ja må lære å bremse. ikke tro å kræsje er en brems :P

 

 

blei litt kjedelig med understyrt kart så jeg ga faen og begynte å drifte i vær sving istedet.. kom en kar bort til meg og klaga på kjøringa mi husker jeg hehehe. klagde på at han ikke kom forbi osv :P

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I go-kart skal du flytte deg :P

 

Og hjelper ikke blokkere når jeg alt har passert med en runde ;) hehe

 

Nei da. I go cart trenger ikke den foran å flytte seg. Det er bare for den bak og dra en pit manøver så er problemet løst:) Gjorde det på flere iløpet av helgen jeg;)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Erik, det var du som var innom campen vår et par ganger? Du som kjørte som en nokas-raner med automaten din. Tror faktisk jeg traff på deg hver gang jeg var på shell stasjonen den helga, haha.

 

Jeg som hadde den mørke a4en med porsche hjula om du husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik, det var du som var innom campen vår et par ganger? Du som kjørte som en nokas-raner med automaten din. Tror faktisk jeg traff på deg hver gang jeg var på shell stasjonen den helga, haha.

 

Jeg som hadde den mørke a4en med porsche hjula om du husker det.

 

Ja mulig det. Jeg var innom 1 gang på lørdag og fyldte olje. Da så jeg Aleks og Andreas sto der hvertfall. Deg vet jeg desverre ikke hvordan ser ut;) Også var jeg der på søndag morgen og vasket bilen så litt senere på søndag og fyldte bensin.

 

Nokas raner ja. He he. Fikk hvertfall beskjed om at jeg kjørte som at jeg hadde stjert både bil dekk og bensin.

Men bilen er min og bensina er kjøpt. Men dekka var faktisk lånt;) hehe

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I go-kart skal du flytte deg :P

 

Og hjelper ikke blokkere når jeg alt har passert med en runde ;) hehe

 

du passerte iallefal ikke meg en runde, ikke faen:P

 

dissa fartskantene i banen var ræva vedlikeholdt :S rista og hoppa som fyyy i gokarten. men men morro var det :) :volvsmile

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår