Gå til innhold

Nybilen min: 09 V70 R-Design!

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

Jesus christ, med Adaptiv cruise og BLIS styrer jo denne bilen seg selv!

 

Ikke glem å sjekke blindsonene "manuelt" når du setter deg i 240´n da :D

 

Hva er nypris med den utstyrslista? Synes det er kult at noen drar i å kjøper helt ny bil, det er jo drømmen spør du meg ihvertfall ;) Når det er hobby i tillegg, er det litt lettere å unnskylde utgiftene ^^

 

Du ville ikke vente på dobbelclutchautomaten som kommer snart altså? Blir ikke mye prisforskjell kontra manuell visstnok, pga lavere utslipp. Virker som en morsom kasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus christ, med Adaptiv cruise og BLIS styrer jo denne bilen seg selv!

 

Ikke glem å sjekke blindsonene "manuelt" når du setter deg i 240´n da :D

 

Hva er nypris med den utstyrslista? Synes det er kult at noen drar i å kjøper helt ny bil, det er jo drømmen spør du meg ihvertfall ;) Når det er hobby i tillegg, er det litt lettere å unnskylde utgiftene ^^

 

Du ville ikke vente på dobbelclutchautomaten som kommer snart altså? Blir ikke mye prisforskjell kontra manuell visstnok, pga lavere utslipp. Virker som en morsom kasse!

 

 

Sant det, må være litt mer obs med førr'n gitt :P

 

Tror det blir moro :D

Og ja, må ha masse utstyr når drømmebilen skal bestilles ;)

Nybilpris havnet på rett oppunder 600k uten vinterdekk. Der skal jeg kjøre med R-Design felger og Hakka 5 pigg tenkte jeg.

På sommern blir det 19'' kantfelger.

 

Skulle jeg ventet på den aut. ville jeg ikke fått bil på veldig lang tid, og samtidig som jeg liker manuell var det like greit å bare klemme på med 6 tr. kassen :D

 

 

Tenkte jeg også skulle lage meg egenlaget eksosanlegg fra partikkelfilteret og bakover uten lyddemper og to utblåser (èn pr. side). Siden disse bilene har turbo, katalisator og partikkelfilter blir det nok ikke no voldsum lyd uansett. Men litt grøvre lyd blir det nok :D Pluss åpent filter for susingen sin del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En liten oppdatering nå; Bilen står nå inne hos "Spesialvagnar" for ombygging til R-Design :D

 

Dette er det jeg skal gjøre når den kommer:

 

- Bygge eget 3" eksosanlegg med en utblås pr. side.

- Sote de fremre siderutene med 35% film.

- Åpent filter

- 19" kantfelger

- Lakkere beskyttelseslist på bakfanger i bilens farge.

- Lakkere og modifisere defuser.

- Modifisere EGR systemet.

- Oppgradere stereoanlegg.

 

Ellers blir det jo generell klargjøring og polering :D

Bilder kommer når byggepørosessen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår