mabbutt Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hei! Jeg har nå byttet bil, og fra alcantara til lysegrått skinn. Har liten erfaring innen skinnpleie, og spør derfor enkelt: Hvilket kit passer best for meg nå? Connolly Hide Care Leather Kit Wolfgang Leather Care Cockpit Kit eller Noe annet (foreslå!) Det hjelper kanskje om jeg får tatt noe bilder av interiøret, men en detalj jeg kan ta med er at midtre del av rygg og sete er full av små hull fordi bilen har ekstrautstyr hvor det blåses kaldluft ut gjennom disse. Jeg så på Autogeek at det anbefales en børste på skinnseter for å åpne porene, men er litt skeptisk til at denne kan ta tak i disse hullene og evt rive dem opp? Mvh, Geir Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Dra på en møbelbutikk og kjøp et komplett rens og pleie-sett for lær/skinn. Jeg har god erfaring med ErnstP sine produkter. Til daglig vask kan du blande vanlig mateddik 6-9% med vann(1/9), denne nøytraliserer skadelige fettstoffer og opprettholder den natulige Ph-balansen i skinnet. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg