Gå til innhold

Høytalere i en Golf 4 2001 mod..

Ranger emnet


SveinungK

Anbefalte innlegg

Jeg har en golf 4 (Tror jeg) Det er en 1.6 bensiner og er en 01 modell..

 

Forige eier har sprengt høyre høytaler forran (Den store i døra).

 

Noen som vet størrelsen på den? Og åssen i Gampe ræva jeg får den ut der i fra? ;-)

 

Mens jeg er inne på det..

 

Så har jeg en JVC DAB radio.. Hvor får jeg tak i en antenne til den? Elkjøp og expert har ikke peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få ut høyttaleren er det bare å ta en skrutrekker og brekke den ut. Ta det litt forsiktig, så du ikke ødelegger den da selvsagt.

 

Gjorde det samme i går, men jeg glemte å sjekke størrelsen. Men etter å ha tatt ut elementet, er det bare å finne fram tommestokken og måle ;)

 

Er en DAB-tuner du mest sannsynlig trenger, og det kan du få tak i her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=117111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å prøve pelle av dørtrekket å måle selv.

Jeg brukte sikkert 2 timer føste gangen jeg skulle ha av dørtrekket mitt, men nå kan jeg ta det av og sette det på igjen på 10 minutter.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få ut høyttaleren er det bare å ta en skrutrekker og brekke den ut. Ta det litt forsiktig, så du ikke ødelegger den da selvsagt.

 

Gjorde det samme i går, men jeg glemte å sjekke størrelsen. Men etter å ha tatt ut elementet, er det bare å finne fram tommestokken og måle ;)

 

Er en DAB-tuner du mest sannsynlig trenger, og det kan du få tak i her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=117111

 

Skal prøve meg på panelet :-)

 

Når det gjelder spilleren er det innebygget DAB tuner. Trenger bare en DAB antenne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår