Gå til innhold

Tillegssprut spørsmål

Ranger emnet


jonsen106

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har noen små problemer etter en turbo konvertering, og lurer på hva folket bruker for og styre en ekstra dyse?

Jeg har nå en justerbar trykkføler, som jeg har justert til og slå inn på 0,2 bar, men denne lager mere problemer enn den løser.

Bilen går ikke på tomgang med den ekstra dysa aktiv hele tiden, og trenger derfor noe som er stabilt og kan gi signal til dysa ved rundt 0,2 bar ladetrykk.

 

takker for alle svar.

97mod s2 106 rallye turbo

95mod s1 106 rallye svart

95mod s1 106 rallye hvit

08mod vw caddy 140hk tdi firmabil

74mod international

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår