sirolsen84 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Eg og noen kompiser kjørte om kapp dagen før, bilen ble kjørt ganske hardt så det er jo mulig at dette kan være grunnlaget. Den gikk uansett som en katt resten den kvelden. Derimot skulle jeg på jobb dagen etter og kom ikke lange biten før den dauet stille og rolig ut. Tok ut pluggene og fant at det ikke var gnist. Bilen chinner som normalt og eg kan høre at bensinpumpa går. Er det mest sannsynlig fordeleren? Dynamoen? Har også sjekket det eg fant av sikringer i bilen. Hvis det er av betydning kan eg opplyse at det er en turbobil... Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirolsen84 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kan noen være så snille og gi meg et svar. Er veldig uerfaren når det kommer til feilsøking... Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Sjekka tenningsmodulen? Om du følger ledningene som går fra selve fordeleren, ikke lokket, skal du havne til en boks.. Prøv å bytt den. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Neppe dynamoen i vaffal. Biltype er alltid greit hvis man lurer på noe. SAAB 99 Turbo og BMW 335 er liksom ikke helt like selv om begge har turbo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirolsen84 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Er det noen måte å sjekke dette på? Er det mulig å bruke et voltmeter for å sjekke hvor strømmen stopper? Kan det være en jordfeil som slår ut noe? Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg