PanDa Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei Noen som veit hva jeg bør starte å se etter når batteriet på bilen min er flatt etter bilen har stått noen dager. Ja jeg har nytt batteri. Å jeg veit ikke hva jeg skal se etter. :P på forhånd takk Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Er det noke som trekker strøm? F.eks. alarm og stereoanlegg. Blir batteriet lada? Idéell ladespenning ved litt turtall er 14,4v (alt over 14v er bra) Sjekk ledningene mellom dynamo og batteri om dei har skikkelig kontakt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hva kan jeg se etter dersom det er stereoannlegget? Alarmen er det ikke og bilen lader fint :P Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Du må måle strømmen ifra batteriet for å finne ut kva som trekker strøm. So kan du koble ut ein og ein sikring for å finne ut kva slags krets feilen ligger. Har du eit stereoanlegg med ekstern forsterker kan du begynne der. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har nok det ja. Så må vel sjekke den. Presterte p montere den alene :P Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg