beemern Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hei, solgte denne bmwèn til en i drammen, og nå må jeg få tak i han igjen. noen som kan hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Ta kontakt med biltilsynet å hør hvor bilen befinner seg. (Adressen og navn på eier) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Ta kontakt med biltilsynet å hør hvor bilen befinner seg. (Adressen og navn på eier) Problemet er at jeg hadde en dum muntlig avtale med kjøper at han skulle levere inn papirer, og det har han da ikke holdt. har gjort dette mange ganger før, men denne gangen har gikk det dritt. så da stiller saken seg litt vanskelig og finne igjen denne karen. finne han gjør jeg nok uansett, men kan kanskje ta litt tid. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Da melder du bilen stjålet da vøtt ;) Den er jo din ennå... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hørt med destroyy eller? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Da melder du bilen stjålet da vøtt ;) Den er jo din ennå... det hade nok vært siste utvei ja;) hehe Hørt med destroyy eller? =) ja da;) han hjalp meg han. så da får vi ringe og høre;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Ligner veldig på en kamerat sin bil. Het kjøper even kan du kontakte meg på 92 64 33 23 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Kverna: Var Even som kjøpte den av broren til dama hans, heh Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Kverna: Var Even som kjøpte den av broren til dama hans, heh Men da er jo det greit :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hadde samme problemet selv, du fyller bare ut et skjema om eierskifte på biltilsynet og forklarer de problemet, så ordner de det. Gjørde det selv. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hadde samme problemet selv, du fyller bare ut et skjema om eierskifte på biltilsynet og forklarer de problemet, så ordner de det. Gjørde det selv. dette stemmer ja.har fått gjort det samme selv,bare at jeg var kjøper og selger ikke fikk ut fingeren å fikk levert salgsmld del 2 på BT.så ser ikke noe problem i at du ikke ska få omregistrert bilen over til kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 hei, solgte denne bmwèn til en i drammen, og nå må jeg få tak i han igjen. noen som kan hjelpe meg med dette? .photobucket.com/albums/u117/beemern/bmw005lite.jpg max senk ja.. ble ikke overrasket av nicket, for den bilen var LAV!:D subba på de fleeste fartsdumper gitt.. hadde noen kalde turer i den:) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg