Joey Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Kamerat av meg har nettopp kjøpt seg en 1,6 A3 98 modell og han syns den bruker litt mye bensin?? I "boka" står det at bilen skal bruke rundt 0,8 (på mila) på blanda kjøring.. Kompisen min mener hans bil bruker rundt litern og da kjører han til og fra jobb på motorveien (Ligger vel i rundt 100 km\t) også litt småkjøring.. Noe mekanisk som kan gjøre at den bruker så mye eller er det feil innstilling på høyerefoten :D Han sier at han ikke drar bilen ut på gira heller.. normal kjøring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlas Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hadde golf 1.6 2000 mod selv..brukte aldrig mer enn 1,2 liter på mila, og da var det flat pedal konstant..nesten altså:D brukte rundt 0,7-0,8 på blandet kjøring så det høres litt rart ut.. ikke alltid de viser riktig heller..kansje dere bør sjekke det ut?? Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlas Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har han store hjul eller??kan ha litt og si det også...;) Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Høres mye ut. Når jeg kjører hardt bruker bilen min ca 1,2. lang kjøring: 0,7-0,8. En S3 med MTM chip. 270HK Så en 1.6 eller lignende bør vel ikke bruke så mye mere. -RH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Målte min 1.8 turbo quattro (MTM) på langkjøring forrige helg: 0.84. Målte også på isbanekjøring: 2.96. :rolleyes: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg