Hipphurra Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Er det mulig? Noen som vil dele noen tips her? Er vel fler en meg som holder på å smelte om dagen? Kjører med vinduene oppe og "kald" luften på fult, men er ikke nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 en kjølebag med isbiter.. hver gang du syntes det er varmt, kan du bruke en liten spade og tømme is nedover nakken din.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 haha du kan jo ha klima anlegg =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hele poenget var liksom å ha kald bil uten klima da... En thermador cooler er jo en mulighet, det skal faktisk funke. Ser slik ut: Et annet alternativ er dette, men spørs om det bare er humbug eller ei. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hele poenget var liksom å ha kald bil uten klima da... En thermador cooler er jo en mulighet, det skal faktisk funke. Ser slik ut: Wow! Finns det sånne i bruk den dag i dag? Trodde det var over å ut på 50 tallet jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Er vel brukt på noen old-school biler.. Syntes det er litt fett jeg :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg