dagefje Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 har en a4 1.9 tdi, 130hk. fikk med en trimchip da jeg kjøpte den, men den har vært tuklet med.. bilen ryker som ei mile før turbotrykket kommer, derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvor mye motstand(ohm)en sånn chip skal ha. det er av den typen som står på dieseltrykk-føleren Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbass Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Det du egentlig burde si er hvilke spenning og hvor mye ampere denne brikken skal ha. Ut i fra det kan du regne ut motstanden med ohms lov. Siter DynaBel BF2252 Dynabel BF0802 Seas Performance Seas Performance Seas SW300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ville det ikke vært mye lettere for en som har en lignende chip og bare ohm'e sin... jeg vet jo uansett ikke hvor mye amp. og spenning den skal ha etter chip'en.. Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Bra!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ojoj, her var det en som var bedre enn de fleste andre gitt!! Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hva er det egentlig du mener? Har den skikkelig chip, eller bare en slik jalla-motstand? Har du det siste vil jeg på det sterkeste anbefale deg å fjerne den............... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 130hk tdi motoren er jo ikke comon-rail, det er en pumpe-dyse, og da er det ikke den vanlige chipen med 6 ledninger inn og seks ut, som man kopler på ledningene til dysene for å foandre tidene. pumpe-dyse har dyser som blir drevet av en ekstra "kamaksel", og derfor må man, så lenge det er en plug'n play chip, kople seg på trykkfølerene på diesel røret, og den har bare to stikker, derfor har bare denne chipen to ledninger in og to ut.. og er ikke noe annet enn en tokretset motstand som har paralelle kretser. det er en DTK boks, så ikke en typisk jalla-sak.. Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 130hk tdi motoren er jo ikke comon-rail, det er en pumpe-dyse, og da er det ikke den vanlige chipen med 6 ledninger inn og seks ut, som man kopler på ledningene til dysene for å foandre tidene. Det du snakker om her har ingenting med chipping å gjøre. pumpe-dyse har dyser som blir drevet av en ekstra "kamaksel", og derfor må man, så lenge det er en plug'n play chip, kople seg på trykkfølerene på diesel røret, og den har bare to stikker, derfor har bare denne chipen to ledninger in og to ut.. og er ikke noe annet enn en tokretset motstand som har paralelle kretser. det er en DTK boks, så ikke en typisk jalla-sak.. DTK boks er typisk jallaboks ja. Det disse boksene gjør er bare å manipulere signaler til chippen, og med litt flaks har man mer effekt, og ikke minst mye mer røyk på diesel biler. Gjør deg selv en tjenest og ta av boksen, og bruk noen tusen på en chip. Det kan fort spare deg for et motorhavari til noen ti-tusen. Med chip kan man få mer effekt uten for mye røyk også. Er mange leverandører som kan hjelpe deg med skikkelig chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 er ikke int. i å ta ut styreenhenten for så og sende den av gårde, jeg skal ha en chip som jeg skal kunne mont/demontere uten noe store inngrep... Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg