Gå til innhold

Rust garanti

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Hei,

ville bare si til de som ikke er klar over det, etter de opplysningene jeg har fått av skoda forhandleren i området her så er det 10 års gananti på rust, så det er bare og se godt etter på bilene deres og ringe Skoda om dere har noe,

jeg har selv rust helt nederst på bakluka mi på min 99 mod, så det er i siste liten her nå ja:)

 

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hva gjelder garantien på da? =P alt av rust (steinsprut osv), eller bare rust som har kommet av seg selv =P

 

Har rust nederst på kanalen ( forran og bak, begge sider) men var et et verskted, men dem snakka om at det var steinsprut, men det tviler jeg igrunn jævlig på =P

 

Og rust på den lista som skiller de 2 bakrutene på begge sider..

 

så hadde vært deilig å fått fjerna det da =P

 

Pluss en rustflekk på panseret etter en steinsprut, som jeg regner med ikke blir fjerna på garantien =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke noe stein sprut rust, men all rust ellers, som jommer runs på eks hjulbuer rundt lister osv, du må snakke med skoda verksted det er de som gjør dette og de kan bekrefte hva som går under garantien, mer kan jeg desverre ikke love...

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rust nederst på bakluken på gamlebilen 2000mod stv.

 

Skoda lakket bakluken på garantien.

 

På min 2002 mod 1.9TDI 4x4 er det rust på kanalene og på hjulbuene framme (Overflate)

 

Synes det ser litt mer omfattende ut enn steinsprut, tenkte å

 

forhøre meg med NAF før jeg tar turen til forhandleren.

 

NB! Min Skodahistorikk, 2000 1.9tdi 90HK STV.(BLÅ)

1998 1.6LX 75hk kombi (Blågrønn)

Nå2002 1.9TDI 4x4 Elegance (Sølv met)

1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN)

1973 VOLVO 142 PROSJEKT

1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår