pyrre Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hei folkens. jeg er ny her på forumet og lurte på om noen av dere er kjent med BMW sin M40 motor. Jeg har en 1993 mod. 518 og har nettopp byttet kamaksel, vippearmer og ventilløftere. Men motoren vil ikke starte. Det går helt fin å dra rundt motoren med en nøkkel på veiva. Og det kjennes ut som om den har kompresjon (dog, ikke mye). Men motoren bli drevet rundt veldig sakte av starteren. Men i hovedsak skulle jeg gjerne vist hvor tenningsmerkene er på veiv og på kamaksel. Takker for enhver hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrre Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Er det noen som vet av topp til en M40 motor? Komplett, bør (helst) ikke gått langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 stikk på en torrentside og søk etter autodata. last ned, installer. Da får du alle tegninger du trenger for tenningsmerker osv :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrre Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg er også på jakt etter en ny topp nå. har kakket samtlige ventiler. Da jeg monterte sammen var registeret 6 tenner feil... Men jeg har i allefall fått bestilt spesialverktøyene til M40... www.tooled-up.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg