Mikaskja Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har en Audi 80 94 modell 2.0.Av og til når jeg kjører så begynner den og hoppe. Turtallet går ned og hopper opp igjen til slutt dauer bilen. Føles ut som at bensintilførselen stopper. Dette skjer av og til. Kan det være noe gale med bensintilførselen eller bensinfilteret? Har snakket med en mekaniker og han sa det kunne være noe gale med coilen siden det bare skjer av og til for hvis bensinfilteret var tett så ville det skjedd hele tiden. Hva tror dere? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hei Har lik bil, ville sjekket drivstoffpumpa og releet til denne, hos meg fusker releet og det skjer akkurat når det selv vil uansett forhold, temp osv. Dette medfører en del merkelige hopp og sprett, men bilen min har ikke stoppen ennå... ( Jeg venter på det i spenning ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Rele 30, envt.rens gasspjeldet har samme symptom av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 har også de problemme der, hører også noen "knirke" lyda, kommer fra der disse sikringene står(tror jeg) Hvordan ser releet der ? vanskeli å skifte? :) Har foresten kjørt bilen min me feilen der leeenge :P Det kommer og går akkurat som de passer seg :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 kan j0 virke s0m den mister all strøm da.... altså den lader ikke innemell0m Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelsladd&blårøyk Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Jeg har en Audi 80 94 modell 2.0.Av og til når jeg kjører så begynner den og hoppe. Turtallet går ned og hopper opp igjen til slutt dauer bilen. Føles ut som at bensintilførselen stopper. Dette skjer av og til. Kan det være noe gale med bensintilførselen eller bensinfilteret? Har snakket med en mekaniker og han sa det kunne være noe gale med coilen siden det bare skjer av og til for hvis bensinfilteret var tett så ville det skjedd hele tiden. Hva tror dere? Takk for alle svar. Prøv å bytt lambasonde..bensinfilteret kan du oxo bytte hvis det ikke er byttet nylig. Gå over alle elektriske kontakter i motorrommet. Om probleme ikke blir borte kunne du sjekke hvordan det står til med luftmengdemåleren, rens gass spjeldet. Siste dramatiske løsning kan være å ta av eksosen fra og med katalysatoren. Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 hadde samme symt0mer på min 2E m0t0r å det viste deg hva att strømmen kutta, hjalp å prøve å ruse den så k0m den litt ettervært viss den st0ppa helt hva det enten start kabler ell la den stå litt Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Har forsket på en del ting nå og for meg blei det en heldig løsning. Byttet Rele 30. (Sitter på venstre side under ratt/ over pedaller) Byttet på null , niks. Dette relet har visst noe med mye å gjøre. Styrer i hvertfall om drivstoffreleet får strøm/signal, dette førte til den morsomme fuskinga. Releet koster under 200kr (hos audiforhandler, dele nr 165 906 381 som erstatter det gamle) , kanskje det billigste som kan kjøpes til en audi :) men uten tvil den nyttigste for meg :) Åpnet det gamle releet og fant ut at det hadde gått så varmt at loddingene hadde gått opp.. kanskje en grunn til å bytte bare det, brannfare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 nettopp.. man ser klart å tydelig sprikk i loddingene om man åpner dette denne. Sprikk i loddinger er dårlig kontakt deretter fjusking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg