petrez Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Er ute etter ny bil for tiden, da BMW'en snart blir solgt. Ser litt på diverse stasjonsvogner (og evt. noen kassebiler), og synes Primera virker som et nokså solid valg. Det er da snakk om rundt ca 2000 modell. Noen som har erfaring med denne motortypen, er det noe å satse på? (mtp. vedlikeholds-kostnader. driftsikkerhet etc.) Bruker den mye på mila (noe som også har litt å si nå i disse ekstreme pristider...). Foreslå gjerne andre motortyper du mener er et bedre valg, vil helst holde meg på maks 115 000 kr, og bør helst ikke ha gått for langt. Eksempel på typen jeg har sett på: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13491241&sid=xz1cbaZs_y3171480&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chimaira Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Kjøp Primera!=) Har kjørt en del med en primera 1.8 sport 2000mod stv. Gode kjøreegenskaper å lite feil. er ikke sikker på bensinforbruk, men den bruker garantert mindre bensin en primera Gt`en min, å den klarer jeg å presse ned i 0,6-0,7 på langkjøring=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg