Acheron Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 sånn ser felgene ut: sånn så de gamle sommerfelgene mine ut på passaten:) Der er faktisk det gamle alpine merket:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 F**n den er fet Passaten din! Ser jeg må få fortgang i senk/felger på min 3BG også.. Ser du nevner litt lenger oppe at det er kommet noen lykter med Audi-look og høydejustering - hvor???? Har angel-eyes i dag, men er ikke fornøyd med reflektoren og lysene "dirrer" for mye når jeg kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 http://www.carzone.dk/shop/vw-passat-3b-15263p.html Der har du de lyktene:) Har noen LT kompiser som skal ta meg seg ett sånn par til meg neste gang de drar nedover:) regner med at jeg får de i løpet av 3 uker:D Hadde vært artig å prøvd dem:) Har foresten bestilt meg: ny antenne, bakluke spoiler, øyelokk, nye blinklys (siden de gamle har begynt å svette), frontleppe, baklykter og noe små snæks:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Stilige lykter! Holder ut med de jeg har til høsten og kommer til å skifte over til de da. Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 http://www.carzone.dk/shop/vw-passat-3b-15263p.htmlDer har du de lyktene:) Har noen LT kompiser som skal ta meg seg ett sånn par til meg neste gang de drar nedover:) regner med at jeg får de i løpet av 3 uker:D Hadde vært artig å prøvd dem:) Har foresten bestilt meg: ny antenne, bakluke spoiler, øyelokk, nye blinklys (siden de gamle har begynt å svette), frontleppe, baklykter og noe små snæks:D Høres bra ut, hvor har du bestillt deg bakluke spoiler ? Mye måtte du ut med i pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 husker ikke helt hvor mye det ble med oppkrav osv, men det ble vel mellom 1800-2000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Da har jeg hvertfall fått nye blinklys og ny antenne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nye planer på gang:) tenkte jeg skulle få lakkert alle dekslene i motorrommet i samme grå farge som bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Da har jeg fått montert frontleppe og øyelokk:) Bilder kommer senere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hvilken leppe har du kjøpt? Lakkert selv? Gleder meg til bilder! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Skal lakkere delene på mandag tenker jeg:) Har kjøpt meg rieger frontleppe og kamei øyelokk:) Fy #¤%& for en god passform da mann! aldri vært borti noe bedre:D Knota litt med den orginale frontleppa , men brukte ikke noe spes tid:) btw så blir frontleppa sølv å øyelokka svart:) har heldigvis 2dl igjen med fantasy smaragd:P ellers hadde det blitt dyyyrt:P nei, jeg har ikke noe lyst til å lakkere selv, på disse nye bilene syns jeg profesjonelle folk kan ta seg av den delen:) Fikk lakkeringen ganske billig uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Da har delene vært på lakkering:) Venter på at sikaen på gitteret skal tørke:) bilder kommer i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Her er hvertfall de nye bildene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Har montert xenon i hovedlyktene, tenkte jeg skulle montere i grøftelysa i morra:) Har kjøpt helt nye baklykter(orginale) også:) Jeg bestilte også en emblemfri grill som jeg fikk i dag, det var så dritt dårlig kvalitet på den at jeg sendte den bare tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ahh.. ..lekkert! :D Hvor har du kjøpt frontleppa og hva måtte du gi for den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg