mariwing Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hei og hå! Jeg er ikke så veldig handy av meg, så jeg vil gjerne at et firma skal montere bilstereo i bilen min. Skal bytte ut de orginale høytalere, sette inn en sub og en skikkelig forsterker. Noen som har erfaring/synspunkter på en forhandler i Oslo som selger bra greier og som er flinke til å montere greiene de har solgt meg? Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 du får noen til å montere greiene for deg veit du, sikker noen som kan hvis du gir dem litt cash.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg har brukt Oslo Bilstereo på Kalbakken i Oslo. Stig som jobber der vet hva han driver med. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Oslo Bilstereo eller Autolyd kan anbefales Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 kan jo stikke en tur ned til lillestrøm så kan jeg se hva jeg kan hjelpe deg med. tar ikke så mye heller så lenge det ikke tar så lang tid. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 strømmen bilradio kan montere anleggget ditt. og prisen er heller ikke skremmende. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariwing Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Heisann! Takk for alle svar og tilbud om hjelp. Jeg vil at et firma skal gjøre det, enklere dersom det er noe som ikke funker å klage :-) Hadde faktisk vært ute hos Oslo Bilstereo før jeg postet og fikk et inntrykk av at de var seriøse. Derfor var det jo bra at flere av dere anbefalte dem :) Jobben går ut på å få et integrert dritt-anlegg i en Seat Ibiza til å låte bra. Jeg fikk anbefalt en tre-trinns-plan som lød som følger: 1) Bytte ut orginale front-høytalere 2) Sette inn en basskasse med forsterker 3) Koble på en 2-kanals forsterker til front-høytalerene dersom det fortsatt ikke ble nok trøkk. Dritt-anlegget har (i følge Seat i allefall...) en linjeutgang, så det er jo bra. Høres planen ellers fornuftig ut? Personlig har jeg tenkt til å ta alle tre trinnene samtidig, noen som har synspunkter på det? Mange spørsmål, håper på noen gode svar :peace: Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 høres ut som en grei sak det der. og nei strømmen bilradio er ikke billige på montering. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Hvis du ombestemmer deg og klarer deg uten firma kan jeg sikkert montere jeg :) Har bygd tidligere i: Audi 90, Audi 80, Volvo 740, Ford Excursion, Toyota Celica, Audi 100 Avant, VW Golf 2, Opel Ascona, Bmw 325i . Alt pent med tilnærmet originalt utseende. Best ble det i Ford Excursion, men ble anlegget demontert i dag da bilen skal selges. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Strømmen bilradio er grisedyre på montering. De skulle ha 2500 kr for å sette inn et sett høytalere og trekke kabler i min primera.. hehe sto over jeg. Har bestilt nytt frontsett fra usa gjennom soundpressure nå. tok kun 2 mnd før de kom, men nå er de endelig kommet. Så jeg regner med at du blir kontaktet så fort jeg får litt penger ALJ_GSi. Er vel du som bygger for dem ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jeg som bygger ja. 2500? da har du fått det billig. vet om en kar som måtte betale 3500 for den samma jobben på strømmen bilradio Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg