Gå til innhold

Min Passat 2002 3bg Tdi Highline stv.

Ranger emnet


Naila

Anbefalte innlegg

Nydelig bil :P

Har du tenkt å ha på tilhengerfestet eller ?=/

 

Takker :)

 

Hehe, det har jeg tenkt å skru av ja. Er festa med 2 bolter, så blir nok å skru det av å la det ligge skjult til det blir bruk for det :)

 

Fikk øyelokka mine i dag, ble jævli fornøyd med resultatet. Lakken stemte 100% med resten av bilen, meget bra finish.

 

Ellers, har jeg avtalt lakkering helt ned på bilen rundt om, samt lakkering av takvinge. Blir cleant!

 

Ble rygga på her om dagen, fikk meg en liten bulk i hjulbuen venstre side bak! Kjipt, men får lakkert opp halve sia på bilen, fra og med bakdør til bakfanger på forsikringa :) Blir smooth!

 

Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bilen er nå ferdig retta og lakka fra verksted, ble meget bra :) Fikk lakkert opp halve sia på bilen :)

 

Så er mer strøkent en før :)

 

Ellers, er bilen hos til lakkering skal som nevnt få den lakkert helt ned. Gleder meg til å se resultatet, tror det blir nice!

 

Neste post blir vel ny spiller, blir DIN-2 spiller fra Pioneer Avic-serien.

 

Noen som hvet hvor mye vw tar for ombyggingskit til Din-2 på passat 3bg ?

 

Bilder kommer når jeg er tilbake fra nordsjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nå ferdig retta og lakka fra verksted, ble meget bra :) Fikk lakkert opp halve sia på bilen :)

 

Så er mer strøkent en før :)

 

Ellers, er bilen hos til lakkering skal som nevnt få den lakkert helt ned. Gleder meg til å se resultatet, tror det blir nice!

 

Neste post blir vel ny spiller, blir DIN-2 spiller fra Pioneer Avic-serien.

 

Noen som hvet hvor mye vw tar for ombyggingskit til Din-2 på passat 3bg ?

 

Bilder kommer når jeg er tilbake fra nordsjøen.

 

 

 

Har de slikt, vurdere selv å sette i en pioneer avic i min passat, men såg for meg masse dill med å lage en brakett.

 

Edit::

Som eg alltid sier, ebay har alt, http://cgi.ebay.com/Double-DIN-Cover-for-VW-Passat-3B-3BG-MFD-1-2-New_W0QQitemZ170244680651QQihZ007QQcategoryZ139823QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de slikt, vurdere selv å sette i en pioneer avic i min passat, men såg for meg masse dill med å lage en brakett.

 

Edit::

Som eg alltid sier, ebay har alt, http://cgi.ebay.com/Double-DIN-Cover-for-VW-Passat-3B-3BG-MFD-1-2-New_W0QQitemZ170244680651QQihZ007QQcategoryZ139823QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122

 

Knall, perfekt :) Men jeg har jo karbonfarga lister innvendig, men svart blir jo cleant som ramma til din-2 spiller også :=)

 

Ebay har mye bra ja, utrulig hvor mye billigere det er på andre siden av dammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa passat stasjonsvognene er faktisk utrolig råe ! Liker fargen din, og med senk så blir denne bilen dritrå :)

En kjenning av meg har lik farge på bilen med stilige felger og senk, og det er utrolig pent og se på !

 

Takker, ja er enig der. Er så sinnsykt mye grommere når man får fylt hjulhusa med skikkelig lugger og får bilen litt ned mot bakken :)

 

Blir en clean "glidare" dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler den spilleren her hvis du skal ha AVIC serien til Pioneer.

 

avicf900bt_ew_1_detailpage.jpg

 

JEg sikler etter den og kommer til å kjøpe den etterhvert.

 

Navigasjon

Radio

CD

DVD

Ipod tilkobling

Bluetooth mobil tilkobling

Touch skjerm

 

 

Stilig de der! Blir din-2 fra pioneer iallefall, Navi, bluetooth, ipod er et musst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår