Naila Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da har jeg gått til inkjøp av "ny" bil denne gangen, en temmelig strøken Passat Highline. Bilen er ny i norge, 2 eiere, komplett servicehefte og har blitt tatt godt vare på. Det meste av utstyr, foruten navi, takluke og autolat. Bilen er helt kliss orginal nå, høy som et fjell og med 15" plåtiser som ikke akkurat river skinnet av pølsa. MEN det har jeg tenkt å gjøre noe med, større lugger og senking står for tur. Legger ut bilder og updates fortløpende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Fikk bilen i kveld, så har ikke fått gjort stort med den. Men har iallefall fått knipsa litt bilder av den, samt bytta orginal antenna mot ei blåeloksert 90mm antenne i rustfritt stål, bestillt fra tyskland. Børsa: Interiør, svarte ventilerte sportskinnseter: Driving spot: Antenne bytte. Før: Etter: More to come :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Har du kjøpt antennen hos norskbildelesenter.no? btw fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Har du kjøpt antennen hos norskbildelesenter.no? btw fin bil:) Takker, veldig fornøyd så langt:) Har kjøpt den ifra et tysk firma, husker ikke navnet i farta. Kom over det på internett og bestillte :) Er meget fornøyd med forbruket, kjørte på 5,7l gjennomsnitt med rimelig frisk kjøring :) Tror jeg blir å beholde denne en stund :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Disse bilene er veldig snill på drivstoffet ja:) Har tuning box på bilen min, å fremdeles så bruker den nesten "for" lite:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Disse bilene er veldig snill på drivstoffet ja:) Har tuning box på bilen min, å fremdeles så bruker den nesten "for" lite:P Jepp, veldig kjekt:) Med chip synker normalt sett drivstoff forbruket :pepsi: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 de sier så:) Hvordan får man lagt ut bilder her egentlig? har litt lyst til å lage min egen prosjekt tråd c:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 de sier så:)Hvordan får man lagt ut bilder her egentlig? har litt lyst til å lage min egen prosjekt tråd c:) lag deg konto på http://www.photobucket.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Fikk det til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q8oils Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Ett lite spørsmål: Var det vanskelig å skifte antenne? Må skifte min også! Kjempe fin bil forresten! =) Siter VW Passat 1.9tdi stv 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Skifter antenna som på alle andre biler, skru for hånd av gamle og for hånd på med den nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Da har jeg fått nye lugger på vogna. 8,5 x 19 " Speedline felger. Skriker etter senk nå, blir bestillt coilovers fra USA tenker jeg :) Øyelokk ferdig lakkert i bilens farge er på vei, neste på lista blir emblemfri grill og takvinge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 grattis med ny og herlig bil.. Dette er en kjempe fin bil som du vil bli meget gla i.. Personlig så ville jeg kanskje ha hatt noen andre felger til bilen.., men det er bare min mening.. smak og behag:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 grattis med ny og herlig bil.. Dette er en kjempe fin bil som du vil bli meget gla i.. Personlig så ville jeg kanskje ha hatt noen andre felger til bilen.., men det er bare min mening.. smak og behag:) Takker, er meget fornøyd så langt! En drøm å kjøre:) Er egentlig veldig fornøyd med felga, liker 5 eika felger og vil ikke ha noe vanlig som alle andre har. Har et sett med 19" RS6 liggende, men går heller for disse. Vi får se hva tiden bringer, mulig jeg får 20" etterhvert, får se om de fyller hjulhuset nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nydelig bil :P Har du tenkt å ha på tilhengerfestet eller ?=/ Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg