Gå til innhold
Bilforumet.no
wicky124

Wicky124 sin Lexus SC400

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kom ikke langt?what happend?fikk faktisk en sms av en kompis om at det stod en prikk lik lexus som min litt etter avkjøringa til mortensrud/klemetsrud og ble lasta over på en henger???? WTF???

hehe, ja det kan nok stemme.

virker som topp pakningen har ryki.

jeg kjørte den bare rolig så okte temperaturen når jeg kom ved manglerud og check engine light begynte og lyse, kjørte av på neste avkjørsell for og sjekke kjølevannet.

da boblet det opp av ekspansjonstanken når vi fylte på mere vann.

i tilleg røk det mere og mere av motoren.

men måtte jo kjøre videre, så når jeg kom etter avkjøringa til mortensrud/klemetsrud så bare kutta bilen og den ville ikke starte igjen.

så da var det hjem og hente henger. hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
damn!funk fint den bilen den ene gangen jeg kjørte den?!hmm..får du start på den nå da?hmm...

regg reimene var helt utslitte, så den har kanskje hoppet over noen tenner.

men det er det samme.

vi kjøpte den som den stod og motoren er alerede demontert og nye deler bestilt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wow...såpass..hmm...men dere sjekka olje og kjølevann og sånt først før dere tok den...beklager for at bilen ikke funka lissom...hva er videre planer for den?

jada, sjekka det. alt var fint. nei han skal vel bare ha motoren også får jeg se hva som skjer med karosseriet. kanskje solgt, kanskje drifte bil. heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.