HrpZ88 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 vifta til "cupè varmern" min bråker og lager en stygg pipelyd.. hvordan er det man kommer til inni der vifta sitter? har ikke så lyst til å demontere hele dashen ;P tror det er den i midten.. takker for svar :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Bare skrur av den delen av dashen som ligger under hanskerommet. Så ligger vifta oppunder der... Eg kom til uten å demontere meir vertfall.. Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 På min trengte jeg ikke å skru opp noe, bare brette det dekselet som ligger under hanskerommet, og stikke hånda oppunder, og der kjenner du en svær klump som du bare kan vri løs, så kommer den ut av seg selv :) Ledningene kan være litt tricky å få løsnet, men du finner nok ut av det om du stikker hue under å kikker :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ahh :) takk Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg