kimbeer Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 HEllo people Hentet bilen min fra lakk igår og kjørte hjemover men var no merkelig lyd når jeg kjørte og åpnet panseret for så og se at rundt ene innprutningsdysa så gikk kompresjonen ut der. Motoren er da en 1,9 TDI med kode AFN Lurte da litt på: -sitter dysa med gjenger eller bare den "holderen" rundt? -er det muliggens en pakning/foring av noe slag rundt dysa? Hadde vært flott med svar og evt bilder av dyse som er tatt ut feks ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Skal bare være å løsne røret. Først løsne det på pumpa, så på dysa og vri røret bakover. Så tar du bort holderen, da skal det bare være å lirke den ut. Sitter en eller annen form for skive der nede. Ligger en guide til åssen du bytter spissen "nozzel" på disse motorene, med bilder og detaljer beskrivelse på hjemmesiden til kermatdi. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 takker søkte litt mer etter posten her og fant den guiden du snakker om og tror kanskje jeg vet hva jeg må bytte...håper jeg! hehe bare det ikke er mer =S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg