audisparco Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei, har en Audi 80 1991 mod. Motor er nettopp gått 10, 000 siden den ble overhalt. Men har noen problemer. Når jeg kjører så hakker den veldig.. Og når bilen har stått i solen i noen timer, så er den vanskelig å starte. Jeg får i tillegg da ikke høyere enn 1500 omdreininger. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hei, har en Audi 80 1991 mod. Motor er nettopp gått 10, 000 siden den ble overhalt. Men har noen problemer. Når jeg kjører så hakker den veldig.. Og når bilen har stått i solen i noen timer, så er den vanskelig å starte. Jeg får i tillegg da ikke høyere enn 1500 omdreininger. Noen som vet hva dette kan være? Var det du som kjøpte audien av meg forige uke? Da må du absoludt bytte til den bensinmengdefordeleren jeg sendte med. Vetu hva, jeg snakket med ei jente på skolen i dag som har en vw polo med akkurat samme problemet som det er på den bilen, hun skal bytte termostat og ta videre kontroller på den, så jeg skal gi deg tilbakemelding. btw det er en audi 80 2.0 16V, bare let opp tråder jeg har skrevet i så ser du hva jeg og andre har funnet ut av hva det er som ikke feiler bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisparco Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ja, er meg det. Skal prøve å skifte den. Har kjørt igjennom dyserens, bilen ble en del bedre da. Men den er fortsatt merkelig. Forresten når var bilen kollidert, var det før eller etter forige EU kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 eu kontrollen var etter krasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg