maagnus Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvor er det best å kjøpe Pioneer avic-d3 unit fra USA fra? Har bestilt fra Sonicelectronix.com, men de har sluttet å selge de, så de fikk ikke til å sende en. Men hvor vil dere anbefale å kjøpe i fra? Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Norge..? Så får du ihvertfall en som fungerer fullt ut... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hehe.. Jeg kan spare 11 000,- på å kjøpe fra usa, så tror ikke jeg satser på det... :) Noen tips fra USA? ;D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ehh? Så du får den for et par tusenlapper om du kjøper den i USA? Har du i det hele tatt sjekket priser i Norge? Og tenkt på at du da får navigasjon som virker, DVD-spilling Sone 2 og en radio som fungerer 100%? Og nye modeller kommer i Juni, så da blir nok resterende AVIC-D3 enda billigere også... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 enig med transmedia her.. tror du bør sjekke litt rundt i norge, kanskje noen klarer å gi deg en grei pris + utstyr som fungerer :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Har sjekket litt rundt, men finner ingen som koster under 11000 :S Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Da tviler jeg på at du kan spare 11000,- på å kjøpe den fra USA, når den koster 11000,- her hjemme... merprisen du eventuelt må betale her i Norge, får du igjen den dagen du skal selge den... hvem vil ha en spiller som nærmest kun er en fancy CD-spiller? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg vil ha det :D Men ble nok en Kenwood alikevell... Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg