Buøyvolvo Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hei. jeg holder på å bygge meg en volvo 142 med en b230fk, Så har jeg sveist om bunnpannen litt slikk at det ikke er like mye olje på motoren.. så jeg lurrer på om det kan bli noee problem.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Er jo ikke all verdens mengde på de org. heller da.. Greit å ha litt mengde for kjølingen og levetiden på oljen og ellers problemfri gange! Sveis om bunnpanna a'la GRP A davel. så den blir bredere ut på hver side nederst.. Men sef. en minus 4-5dl. spiller jo ikke så stor rolle på en std. motor. Bare kort inn intervallene for olje skift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Går det mye olje på motorn orginalt?? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Litt i overkant av 4 liter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Motoren blir rett stilt, Jeg skal ha to el vifter foran intercooler`n. Men jeg skal ha litt merre hester en org i motoren så jeg trenger litt kjøling..:P :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_242_tic Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 til max på peilepinnen:) Siter 244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt! 242 79-mod(prosjekt) 945 isbil,bur,esab sperre. o4 toyota shiheis 4x4 d4d. http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg