ingardh Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg skal til å eu-godkjenne en Audi 80, og en feil er at hovedlysglasset er sprukket. Og bildelesenteret selger hele lykta, men også bare glasset. Er det enkelt å bare bytte glasset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ut med lykta. glasset er bare klipset på mener jeg..., helt enkelt inngrep. Men greit å skifte lykta om reflektoren er skadet/dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingardh Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ut med lykta. glasset er bare klipset på mener jeg..., helt enkelt inngrep.Men greit å skifte lykta om reflektoren er skadet/dårlig Det er bare en sprekk i glasset, så tror ikke det kommer inn så mye gjennom dem. Men hvis det er enkelt, så kjøper jeg kun glasser. Sparer jo mange penger på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg