kalvik Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Har en Volvo v40 -04 som jeg har planer om å montere anlegg i. Problemet er det at jeg ikke finner noen overgang slik at jeg klarer å kople signal kablene på cd spilleren. Lurer på om noen vet hvor man skaffer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Så du har Volvo-forsterkere i bilen alt? Og vil tilkoble en ny spiller? Eller skal du montere ny forsterker på originalspilleren. Har overgang til begge tilfeller... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalvik Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 skal kople en ekstern ikke volvo forsterker på ja? hvor er disse å få kjøpt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ...er proff-bruker innpå her, så jeg kan ikke drive egenreklame i klartekst, men med litt fantasi ang. nick og .no-adresse bør det være mulig å finne nettbutikken vår... :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anmoe Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 hei. har gått til investering av en 01 mod v70. Er ikke helt fornøyd med lyden i bilen, å vurderer å oppgrasere den. Har en RF forsterker liggende som jeg vurderer å sette inn. Om jeg forstår deg riktig kan man koble ekstern (ikke volvo) forsterker til org. volvo radio med denne overgangen? Ble det slik at du brukte dette på din v40? Funket det evt bra? Hvilken radio står det i denne? Har selv en 603. Kobles disse kablene inn i "forsterker enheten" under passasjersete , slik at man da får vanlig phono koblinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg