SpAyder Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hei Skal skifte dyser å har kjøpt meg nye. men nå når eg har tatt dysene ut så ser eg at på de som har stått i bilen er det et gul gummi knått over den delen som går ned i motoren. Men de eg har kjøpt er det en metall del som erstatter den delen. går det an og bruke de dysene eg har kjøpt eller vill allt bli ødelagt? Trenger svar kjapt av en som vet;) MVH Trygve Boge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Bilder hadde sikkert hjulpet, men mest sannsynlig går det greit. Er såvidt jeg husker to forskjellige "tupper" men med samme delenr. Husk, er det en annen dysestørrelse enn de som sitter der MÅ du skifte til passende chip samtidig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 det er oreginale dyser fra begge bilene. men bilen er chipet fra før av med en chip fra sstuning. du har ikke noen dyser til salgs vel? noen med den plastik hetten? han fra sstuning er jo på ferie også nå så får ikke tak i han. håper du kan hjelpe meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg