Gå til innhold

Endelig projekt på meg å :)

Ranger emnet


vwkim

Anbefalte innlegg

Nå blir det Langtids projekt på meg oxo, da jeg Kjøper meg en golf 2 neste mnd som bruksbil, å da Blir passaten et langtids projekt :D planene for bilen er mange, men kan nevnes :

 

Bodykit

justerbart senkesett

muligens hel lakkere i annen farge

sote ruter

bøtte stoler

bygge om mittkonsoll

bygge anlegg

trekke om taktrekk

Inpro lykter foran å Treser bak lykter

 

Dette er de nåværende planene, skal ikke se bort ifra at det vil komme fler planer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Lykke til :) Ser at bilen din er tornadorød (LY3D). Har tøffe skjørter og vinge liggende ferdig lakkerte fra verksted.

 

Skjørter av denne typen:

skjort1.JPG

 

Kan vurderes om prisen er god :)

 

De skjørtene var intresange.. men blir nøtt til å vente ei stund.. Får i går fant jeg ut at bak akselen på golfen var skjev :S å om ikke det var nok var det litt mer rust en jeg trodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBSOBS... Hold deg unna de gamle 16v

utgavene med mye vakum. De er helvete fra a til å og oppskrytte hester. Det går 2 stykker i Risør, en blå og en gull passat. Peller begge to med en 2E motor.

 

Går de virkelig så dårlig? hvordan er det Eventuellt å trinne en 2E maskin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, teorien sier vel at de ikke skal gå så dårlig men praksis av de jeg har jobbet med viser noe annet.

Hvordan det er å trimme en 2E vet jeg ikke, men det var jo planen min å ha kompressor på 2E. Desverre har jeg ikke garasje mer og skal selge kompressor og en 2E maskin.

 

De jeg liker med 2E er at de har skikkelig innsprut mens gammel 16v har mekanisk innsprut. Noe som er knotete, syns jeg da.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, teorien sier vel at de ikke skal gå så dårlig men praksis av de jeg har jobbet med viser noe annet.

Hvordan det er å trimme en 2E vet jeg ikke, men det var jo planen min å ha kompressor på 2E. Desverre har jeg ikke garasje mer og skal selge kompressor og en 2E maskin.

 

De jeg liker med 2E er at de har skikkelig innsprut mens gammel 16v har mekanisk innsprut. Noe som er knotete, syns jeg da.

 

Jeg skjønner.. Kansje Bruke 2e motoren i bilen eller få tak i en som her gått litt mindre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår