melonen1 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Fikk start på 245'n i dag. Men etter en stund så begynte Den lampe (!) som sier at det er lekkasje i bremsesystemet å lyse, jeg gjore som det stod i instruksjonsboka og sjekke bremsevæskebeholderen. Den va like full som alltid. Så sloknet plutselig lyset av seg selv. Da jeg skulle kjøre meg en kveldstur i stad begynte den å lyse på vei hjem.. Men fortsatt er det like mye bremsevæske på beholderen. Er det noe tull med lampa eller har jeg sannsynligvis lekkasje? Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Den lampa lyser når du får forskjellig trykk i kretsene.. Så enten har du en liten lekkasje i en kaliper, eller luft noen plasser. (har opplevd at man får lampa fram om man har f.eks knekt en eller 2 nipler på en krets, slik at man ikke har fått luftet den skikkelig). Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg