Lasseleeten Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hei Har en liten atv her som jeg skulle hatt litt luft i det ene hjulet. Det er slangeløst. Problemet er jo at all lufta går ut på sidene, hvordan fyller man vanligvis luft i disse hjula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hei Har en liten atv her som jeg skulle hatt litt luft i det ene hjulet. Det er slangeløst. Problemet er jo at all lufta går ut på sidene, hvordan fyller man vanligvis luft i disse hjula? da må du sjokke dekket, eller bruke hårspray og "sprenge" det på plass på felghornene. eller bruke en jekkestropp rundt slitebanen på dekket og så fylle det med luft. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 en KJAPP runde med startgass inni dekket + lighter = dekk som ligger fint på felgen :) Kan sikkert være lurt å få hjelp av noen som har gjort det før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hoho, artig.. Får prøve det snart, skal si hvordan det gikk xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Gikk dårlig! =P Er ikke noen hvilespor til dekket inni felgen, helt flat med rette kanter =o Står TUBELESS på dekket da =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 sett dekket sånn som det skal stå altså bunnen ned og toppen opp hvis du skjønner :P så setter du deg på toppen og ruller litt fram og tilbake eller hopper litt opp og ned mens du prøver å fylle det opp! så er det bare å fylle til det smeller på plass :) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Dekket er såppas lite at jeg tror det blir vanskelig.. Får stikke innom et sted som kan dekk å sjekke om de får gjort det (: Takk for hjelpen uansett (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Dekket er såppas lite at jeg tror det blir vanskelig.. Får stikke innom et sted som kan dekk å sjekke om de får gjort det (: Takk for hjelpen uansett (: hvis du gjør som jeg sa litt lenger opp så skal du få luft i dekket ditt, spenn en jekkestropp rundt dekket, og stram til så dekksidene blir presset mot felghornene, og så fyll luft i det, det har fungert for meg og det vil fungere for deg. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hva med å legge i en slange? Har gjort det på Jordebiler og trillebårer så slipper du å trøble når lufta går ut. Det er som regel en grunn til at et hjul er tomt enten et hull eller lekasje langs felgen eller ventilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg