akselrv Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Heisan! Jeg har en bakluke som har blitt litt vrang etter å ha blitt påkjørt bakfra for et par år siden. Den er litt skjeiv, og hver gang jeg lukker den skraper den såvidt borti støtfangeren. Dette har blitt litt verre med tida, og litt maling går av nederst. Må smelle den stadig hardere for at den skal lukkes. Ikke bra!! Jeg lurte så på om noen vet om noen billige bilopprettere som kunne fiksa dette? Jeg vet ikke hvor stor jobb det er, mulig det går an å bøye den litt eller noe sånt. Det ser også litt rart ut fordi den stikker littegrann ut over det ene baklyset, så det er kosmetiske grunner til å få det fiksa også! Kort sagt, hvor er det billigst og best å få fiksa dette? På forhånd takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 det billigste er å finne ei brukt luke med samme farge på høggern :) regner med du uansett må skifte luka.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Er du sikker på det? Vil helst slippe det, den er ikke skadet i lakken nevneverdig, unntatt at den er skjev. Vil i allefall høre med et sted først, få et overslag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 lite er sikkert før en har sett på det.. men jeg er oppretter og lakkerer og har sett et par skader.. om luka er skeiv så er sjangsen for at den skal bli perfekt igjen liten.... ta et bilde av skaden da vel :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg