colaboy85 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 må jeg bruke 5 bolta felger.. eller fins det 4x100? planen min var å bredde stål felger å ha dem på golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Astra G med liten motor og første generasjon Renault Laguna hadde 4/100 boltsirkel. Sistnevnte har for stor senteråpning, så det kan bli køddent å sentrere felgene ved montering (tilsvarende som om man bruker spacere med universal åpning). Begge disse ble levert med 16" jernhjul og ønsket boltsirkel:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Dette lurer jeg på å... Veit man kan få det i 4x108 fra Mondeo men da må man jo evt bytte boltmønster.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Om senterhullet i felgene blir for stort for navet, så får man senter-ringer (tror jeg det heter) der dem selger felger. Tipper det koster 50-100kr for et sett. Vær obs på at navet på golf 2 er 57,1mm og felger med mindre senterhull enn dette vil ikke passe. Endre boltsirkel er enklere sagt enn gjort. Det kreves bytte av nav og bremser. Koster fort noen kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 adapter er fint til å bytte boltmønster :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Takk Takk :) men noen som vet vilken inpress det er på Renault Laguna felgene da??? jeg vil ikke bruke adapter, da kan jeg ikke bredde di så mye som ønsket! :( sentrering av felgene er ikke noe problem.. finner altis en løsning på det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Uten å vite hvilket ET det er på Renault-felgene vil jeg tro det ikke er altfor feil å tippe at ET er mellom 35 og 45. Du kan f.eks. søke på repro-stålfelger til Laguna på hjemmesida til Mekonomen, så ser man dette relativt enkelt. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 laguna har et50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 laguna har et50 Stemmer det. Sammenlignet med Golf mk2 som har et38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 funker fint å space de ut da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da kan man jo bredde mye da jo... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Tøft Tøft :) må vel berre handel føla da ;) Lægg ut nå bilda ætter kvart æ :) Takk fer alj svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg