Sledhead Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei! Har en Audi A6 stasjonsvogn. 1995mod. Og jeg skal skifte trekket til gearspaken, men skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres, må man skru opp hele midtkonsolen? Noen andre som har erfaringer med dette? Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei! Jeg måtte ikke skru opp midtkonsollen på min audi 100 91-mod. For min del var det ei ramme rundt der trekket er festa. Det var bare å få den løs (få den opp). Da ser du hva du må gjøre. Mener å huske at trekket satt fast i den ramma. Vel, jeg vet ikke hvordan det ser ut i din 95 mod, men slik var det hvertfall på min bil. Lykke til! Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei! Jeg måtte ikke skru opp midtkonsollen på min audi 100 91-mod. For min del var det ei ramme rundt der trekket er festa. Det var bare å få den løs (få den opp). Da ser du hva du må gjøre. Mener å huske at trekket satt fast i den ramma. Vel, jeg vet ikke hvordan det ser ut i din 95 mod, men slik var det hvertfall på min bil. Lykke til! Mvh! Heisann;) Må bare låne denne tråden litt... Hvordan fikk du av den rammen som trekket hang fast i? Bare å bikke med et flatt skrujern eller? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Heisann;) Må bare låne denne tråden litt... Hvordan fikk du av den rammen som trekket hang fast i? Bare å bikke med et flatt skrujern eller? Det samme jeg har.. Hvordan få opp denne rammen uten å ødelegge? Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ja, jeg brukte bare et ganske bredt skrujern. I mitt tilfelle er det lurt å sprette ramma fra enten frem eller bakside. Ikke høyre eller venstre, da festepunktene er på fremsiden og baksiden. Edit: begynn i et hjørne : ) Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg